23 Ağustos 2012 Perşembe

Twitter'den takip ettiğim kişilerden Emirin Yolu dizisi hakkındaki bazı yorumlar

Emir'in yolu ne lan hoğhuhağ emirin yolları daştan sen çıkarttın beni baştan fkjdfgl

Canım ona siz "emirin yolu" demişsiniz de, o bildiğin "emirin kasları" olmuş.

Emirin yolu yerine.. 'Temin adını emir koydum' olsa güzel olurdu

Adını Feriha Koydum Emirin Yolu ne allah aşkına onun da devamı olarak Adını Feriha Koydum Emirin İntikamı veya Emir Reloaded çekilebilir

Adını Feriha Koydum'un yeni adı Emir'in yolu olmuş. Benden söylemesi Emirin yolu yol degil.

Adini feriha koydum emirin yolu nedir yahu? Gorseller gitmis, jenerik de degisir.emirin cocuklugu gelir basa simdi.

Adini feriha koydum:Emirin yolu ismine hala bi anlam veremiyorum.O ne lan oyle ramazan programi gibi "Emirle Huzura Yolculuk" asdsfgkjasf.

EMİRİN YOLU fragmanında güzel olan tek şey DUA şarkısı



14 yorum:

  1. ya süt kızdan daha çirkini yokmuydu acaba, ferihanın anısına yazık olmuş

    YanıtlaSil
  2. EMİRİN YOLU YOL DEĞİL...:)
    :)

    YanıtlaSil
  3. bence zülali diziden çkartın ferihada diziye geri donsün çünkü bu dizi daha fazla tutulmaz zülal varken hiç tutulmaz

    YanıtlaSil
  4. adsız 26 ekim 2012 22.45
    lütfen feriha diziye geri dönsün çünkü emirin yolu yol değil lüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüütfen

    YanıtlaSil
  5. lütfen feriha diziye dönsün çünkü emirin yoluyol değil llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüütttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttffffffffffffffffffffffffffeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  6. emirin yolu iyiye gidecek...aşık olacaklar güneş le...bence yakıştılar...hazal ın iki saat bakmasından bıkmıştık...güneş tamamdır....iyi olacak iyi...

    YanıtlaSil
  7. emirim tatlım
    güneşle yakıştın

    YanıtlaSil
  8. emirim yılma çalışmanın hakkını alacaksın...boşver hazal ı...güneş e bak sen....çok tatlı...

    YanıtlaSil
  9. Merhaba. Arkadaslar neden hemen sadildiz. Evet Gunes quzel olabilir ama baska bi dizide. AFK Emirin yolu yalniz FERIHA iyi oynuyodu, Ferihani ututmayalim lutfen. Ve ben coooook istiyorum Feriha donsun superdi herseile ve Emire yalniz Feriha yakisiyor.

    YanıtlaSil
  10. Nasil Hazali bos versin olamaz yaaaaaaaa unutmamali

    YanıtlaSil
  11. bnce emirin yolu ilk 2bölümü çok sıkıcıydı.çünkü emi ölmek istiyodu.ama sonra güneş girince çok güzelleşti.seyirciler feriha çıkınca çok saçma olur diye izlemediler .çünkü bnde ole düşündüm ama iyiki izlemişim çünkü çok güzelleşti.bnce film yine tutulur..

    YanıtlaSil
  12. bence dizi iyiye gidiyor dizide yeniden güneş doğdu gamze sayesinde

    YanıtlaSil
  13. Emirin yolu feriha olmadan kapalidir

    YanıtlaSil
  14. Güneş iyi hoş bir kiz fakat oyunculuk sıfır.insaf edin yasa insaf

    YanıtlaSil